Monday, June 16, 2014

Rezeki Perniagaan

Ramai yang menceburi bisnes kerana nak tambah pendapatan. Nak jadi kaya dengan cepat, dan tak mahu rugi. Yerlah siapa nak rugi dalam bisnes kan?

Hakikat berniaga tak boleh kaya dengan cepat.. Ia perlu masa. Ibarat pokok yang kita tanam, perlu masa untuk membesar, perlu dibaja dan disiram supaya ia boleh tumbuh dengan subur.


Tak mungkin tanam pokok hari ni, esok dah berbuah. Sama juga dengan bisnes, tak mungkin baru mula berbisnes, esok dah ramai yang beli dan jadi kaya raya.


Jadi, jika anda betul nak berbisnes, mulakan dengan niat dan ilmu. Jangan semangat mula-mula sahaja berkobar-kobar, lepas tu senyap. Rata-rata,tidak sabar dalam cabaran. Tak mahu berkorban, tak mahu berjuang. Tak tahan dengan teguran.


Perniagaan bukan satu bidang yang senang. Jika anda tidak tahan dengan sepak dan terajang dunia perniagaan, baik jangan mulakan. Hanya yang kuat dan sabar sahaja mampu bertahan. Buat semua rakan bisnes yang dah mulakan langkah dalam Shaklee. Konsisten, sabar dan doa. Mahirkan diri anda dengan ilmu perniagaan, mudah-mudahan kalian antara usahawan berjaya yang mampu bertahan..Idolakan mereka yang sudah berjaya..set target bukan angan-angan semata. Amin.


p/s : Jika kalian masih mencari-cari dan tercari-cari pendapatan sampingan yang halal, boleh menjana pendapatan dari rumah sendiri, jangan malu-malu dan ragu-ragu untuk menyertai kumpulan JUTAWAN yang sangat mantap!! Kami sedia membantu anda!!


Rezeki dari Allah

Saya jual Shaklee

Nurul Hafizan | Hp : 012-3356406
Shaklee Independent Distributor [ ID No : 1085422]
Fb : Nurulhafizan Arif | fanpage : Vitahealthcare & Beautyhouz

Email : nurulhafizan.rahman@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Designed by UMIESUEstudio 2014 : NURUL HAFIZAN