Wednesday, September 16, 2015

Menangis hati menangis...

3 Zulhijjah 1436
17 September 2015 (Khamis) 




















Dia katanya seorang sahabat...
Dia katanya seorang kawan..
Selama ini berkongsi kisah kehidupan..

Tapi Allah Maha Kuasa..

Dek kerana kecanggihan dunia cyber.. 
Aku terpana...kaku bila diri sendiri 'dikutuk' oleh kalian..
Dihadapan boleh bergelak ketawa
Sedangkan dibelakang sesedap rasa mengata..

Sedih?sudah pasti..
Tapi pada siapa aku perlu luahkan?
Tak ada siapa yang boleh dipercayai..
Cerita pada polan 'A' sampailah ke Polan 'E' pon tahu..

Yelah korang kan hebat..
Siapalah aku..


Yang tersayang...
Ya Allah..mohon berikanlah kesihatan yang baik berpanjangan untuk anak-anak.. Kau berikanlah aku kekuatan untuk menjaga mereka dan mendidik mereka..menyayangi mereka..Anak..kamulah sumber kekuatan..

dan suami..
Hanya pada kamu tempat aku meluahkan..selain dari Allah SWT..

No comments:

Post a Comment

Designed by UMIESUEstudio 2014 : NURUL HAFIZAN